Counter

Sunday, 20 March 2011

Der kleine Twinny in Estland - The Little Twinny in Estonia 25.02 - 07.03. 2011


Kauksi basic school - Hauptschule Kauksi - Kauksi Põhikool
Unsere Heimat - Meie kodumaa - Our homeland
Minu uued sõbrad Karl ja Siim. Meine neue Freunde Karl und Siim. My new friends Karl and Siim.
Ma olen nüüd Eestis. Ich bin jetzt in Estland. I am in Estonia now.





















Olen kontserdil koolis. Ich bin im Schulkonzert. I am at the concert now.
Minu esimene päev Kauksi koolis. Mein erster Tag in der Kauksi-Schule. My first day at Kauksi school.
Lapsed mängivad koronat. Die Kinder spielen Korona. The children are playing korona.
Ma oskan ka mängida. Ich kann auch spielen. I can play too.
Siin on külm ja palju lund. Hier ist es kalt und es gibt viel Schnee. It is cold here and there is much snow.
Arvutiklassis on 13 arvutit. In der Computerklasse gibt es 13 Computer. There are 13 computers at the computer class.
Vastlapäev koolisööklas. Fastnachtsessen in der Mensa. Throve Tuesday at the school canteen.
Vastlakuklid on maitsvad. Fastnachtbrötchen mit Schlagsahne sind lecker. Buns with cream topping are tasty.
Eesti sümbolid. Die Symbole von Estland. The symbols of  Estonia.
Eesti 93. Estland 93. Estonia 93.
Saksa keele tunnis. Im Deutschunterricht. At the German lesson.
 Snowtubing Otepääl. - Snowtubing ist die beste Winteraktivität. -
Tubing on snow is the best  wintertime activity.
Ma sain salli, sest on külm. Ich habe den Schal bekommen, weil es kalt ist. I have got a scarf because it is cold.
Mais ma tulen siia tagasi. Im Mai komme ich zurück. I´ll be back in May.
Nägemiseni, Twinny! Auf Wiedersehen, Twinny! Good bye, Twinny!

No comments:

Post a Comment